Tisdag

Godmorgon igen :-)

Nu har Benjamin kommit iväg till skolan och Filippa ligger och sover här brevid mig, vi har varit vakna sedan kl 7. Snart ska jag på babycafé och fika med andra mammor här i Västa Husby, lika trevligt som vanligt!
Klockan 11 ska vi till Benjamins skola då han ska ta sin spruta mot svinet, hoppas att han inte blir lika sjuk av den som jag blev....usch mådde inte bra i tre dagar och värst var det på nätterna, frös och svettades om varannat. Har iallafall förberett honom på att han kan få ont i armen efter sprutan :-)

Nehepp nu ska jag göra mig klart för att åka, är så himla kaffesugen och det är inte roligt att dricka det själv :-)

Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0