Måndag

Hejsan,

Då var det måndag igen och idag har vi bara varit hemma :-)
Så himla skönt, Sandra och Ebba var här och fikade på förmiddagen. Igår var det fullt upp igen, vi var i Linköping och grattade min bror Oskar som fyllde 21 år sedan åkte jag och Benjamin och Filippa till Ikea och handlade överkast och förvaring åt Benjamin och Tindra, det går åt!
Vi hann bara vara hemma 5 minuter sedan kom Linda, Bebbe och Joppe på en fika, det var trevligt vi smakade mina lussebullar och den mjuka pepparkakan.
Hela helgen har det varit sjukt mycket att göra så nu i veckan och nästa helg ska jag försöka att inte planera in så mycket.

Ha det bra så länge!

PS syster nu har jag lärt mig göra lockar med plattången :-)

Kommentarer
Postat av: sandra

kanon då får du testa på mig...kram

2009-11-30 @ 19:56:44
URL: http://sandralindbladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0