Länge sedan...

var det nu som jag bloggade sist :-)
Det som har hänt är att våran dator gick sönder så vi fick lämna den på lagning hos en god vän .-) sedan har vi varit och tagist sprutan mot svininfluensan, jag och Matte.
Vi blev dåliga av sprutan och fick jätteont i armen, man fick som en liten mini influensa med feber ont i kroppen osv...snart ska ju barnen ta den så man får hoppas att dom inte mår lika dåligt eller får ont i armen.

igår var vi och köpte en bärbar dator åt mig så nu måste jag börja blogga mera, har längre inga undanflykter, jag är verkligen helnöjd, har massor att lära mig nu för det här en min första dator. Visst vi har ju tidigare haft Mattes data men jag har inte satt mig in så mycket i den bara surfat och så.
Igår tog vi med datorn upp till sovrummet och tittade film på den, hahaha asbra jag slocknade som en gris efter 15 minuter.

På kvällen var vi hemma hos Love och syster med bus Liv, vi åt och tittade på idol tillsammans, just det jag vet inte vem det var som åkte ut...det måste jag kolla upp.
Här nedan kommer det nya bilder :-)

Ha det bäst så länge

Liv och jag väntar på maten


Liv


Sandra hälsar


Filippa och Benji myser i soffan


Benjamin fyllde 7 år den 8:e November

Kommentarer
Postat av: sandra

snällt...men det var inte så farligt....

2009-11-14 @ 17:19:39
URL: http://sandralindbladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0