Fredag och Idol

Hejsan,

Jag hann inte göra ett inlägg igår då det var mycket att göra. Först var jag och Filippa och storhandlade på fm och sedan hämtade vi Tindra från skolan.
När Benjamin kom hem från skolan så städa jag och sedan började jag plocka fram julpyntet :-)
Det är ju riktigt mysigt med stjärnorna i fönstret men man har ju ingen direkt julkänsla ännu.

Idag så har jag varit på BVC och Filippa växer som hon ska, nu är det dags med smakportioner för hennes del och vi har börjat lite här hemma med mosad banan och potatis och morötter. Det åker bara ut hela tiden då hon kör ut med tungan :-)
Sedan var jag och Filippa och fikade hos Linda och Bebbe med hundarna :-) det var trevligt  och Linda hade gjort en smarrig morotskaka.

När jag kom hem med barnen så började vi att baka, det blev mjuk pepparkaka och tekakor som var supergoda, tack Linda för receptet :-) en solklar favorit.

Nu har vi precis sett på Idol  och väntar på utröstningen, vet inte riktigt vem jag håller på, har ingen favorit i år.

Ha det gott.

Vi sitter/ligger ni i vänterummet på BVC


Hemma hos Linda


Kommentarer
Postat av: sandra

mosters gull..lånar bilderna på guld klimpen...kram

2009-11-27 @ 22:20:22
URL: http://sandralindbladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0