Tisdag

Hejsan,

Tänkte passa på att slänga in ett inlägg innan Filippa vaknar.
Idag har vi varit hos min syster och ätit mat, hämtade min locktång från henne då Tindra ska lussa imorgon och till dess tänkte jag locka hennes hår.
Vi fick med oss en full påse med kläder som Liv har växt ur så nu passar dom Filippa :-)
Har rensat Filippas lådor nu och slängt alla 50-56 kläder, det är knappt med 62 nu men dom får hänga med ett tag till.
Idag på babycafét så lärde jag mig att spela blinka lilla stjärna och gubben Noak...hihi det var bara jag och Filippa där och två som jobbar på församlingshemmet...så vi fikade och sedan spelade jag lite på pianot....kanske en ny hobby :-) eller inte, saknar nog talangen.

Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0