Tisdag = Babycafé

Hejsan,

Nu har vi kommit hem från babycafé som har varit sedan kl 10, alltid lika trevligt att dricka kaffe och snacka skit :-)
Det var dock inga bebisar där idag då det verkar som att alla är sjuka, det är ju så mycket som går just nu så det är ju inte konstigt.
Jag har precis pratat med min Farfar och lovat att vi ska komma och hälsa på, jag fick ett brev av honom i går med pengar i så jag kan köpa julklapp åt Benjamin. Han undrade om jag fortfarande jobbade i stan, näe sa jag, jag är hemma och är mammaledig...tystnad...ingen har sagt till mig att du har fått barn, åhh så himla pinsamt!! Det är ju mitt fel, hör ju av mig typ en gång om året.
Så nu ska jag ta mig själv i kragen och åka med barnen och min mamma och hälsa på farfar med en julblomma.

Ebba 3 år från kalaset i lördags




Adventsmarknad i Söderköping


Prinsessans fina sovställning


Vi har börjat sitta i matstolen


Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: sandra

a vet kommer bli såå skönt med körkortet...visste inte farfar att du fått barn?! hehe bättre sent än aldrig...just det du ska få den uppblås bara saken till stolen..kram

2009-12-01 @ 17:31:49
URL: http://sandralindbladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0