Stolt mamma!

Hejsan,

Måste bara skriva att jag är såå stolt över min duktiga prinsessa som har börjat somna och sova i sin egna säng. Förr så fick vi gunga henne till sömns i babysitter men nu lägger vi bara henne i hennes säng och sedan är hon lite ledsen ca 5 minuter men sen kommer hon till ro och somnar :-)
Det är jätteskönt för både henne och mig :-)
I lördags så pysslade vi lite här hemma och gjorde tomtar och julkort, på kvällen fick barnen mat från McDonalds och jag och Matte åt Spicy Hot! Mums...
Söndagen var en riktig vilodag!
På morgonen så skjutsade jag mamma och Tindra till en häst som de sköter och på eftermiddagen kom Mattes föräldrar med färdig mat :-)
Vi mumsade på en söndagsstek, potatis och brunsås, hihi vi är nog lite bortskämda av dom :-)

Tindras tomtar


Mina tomtar


Benjamin satte ena ögat på tomtegubben sedan tröttnade han och gick ut och lekte med en kompis men han ångrade sig efteråt då han trodde att jag och Tindra skulle sitta och vänta på honom tills han hande lekt klart. Han kom in en kvart senare och ville då pyssla och när jag förklarade att det var för sent och att han valde att leka med en kompis istället blev han lite arg på mig :-)
Men nu vet han det till nästa gång!

Inga sura miner här inte!


Filippa sitter i soffan


Åhh, kom på att jag hade en triss i plånboken....kanske blir miljonär till julen :-)

Hörs sen....om inte så har jag vunnit och befinner mig på soligare bredgrader med min familj ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0